جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

درباره ما
دکتر غلامحسین غرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک ،جراحی بینی, پروتز سینه زیبائی و ترمیمی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و امریکا می باشد .
مطب ایشان در سال1385 جهت ارائه خدمات جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر تهران افتتاح گردید .

پیوندهای روزانه

لیفت با نخ Barbed

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

لیفت با نخ Barbed 

این روش برای لیفت صورت بدون جراحی طراحی شده است . نخ barbed  نوعی نخ با تکنولوژی خاص است که بر روی آن خارهای یک یا دو طرفه ای طراحی و تعبیه شده است .

جراحی بینی

تکنیک عمل 

این روش جراحی برای بیمارانی که دارای پوست شل و آویزان در ناحیه ابرو ، گونه ، لب و گردن دارند قابل استفاده است . از این نوع نخ همزمان با جراحی لیفت صورت نیز می توان استفاده کرد . در استفاده از نخ barbed نیازی به برش پوست بصورت مرسوم نمی باشد و تنها محلهای آناتومیک صورت که نیاز به لیفت دارند توسط سوزن بسیار نازک این نخ عبور داده می شود . نخ ها نیز انواع مختلف دارد که توضیح و کاربرد آن در این مختصر نمی گنجد .

مدت عمل 

تقریباً 30 دقیقه تا 1 ساعت است .

بیهوشی 

بی حسی موضعی همراه با خواب آلودگی مختصر است .

وضعیت بستری 

این روش بصورت سرپایی قابل انجام است و بیمار پس از تکمیل لیفت صورت  مرخص است .


اثرات جانبی 

تورم، کبودی و درد مختصر طی چند ساعت و چند روز بعد از عمل جراحی از اثرات جانبی این روش است .بدلیل کشیدن پوست و بافت نرم با این تکنیک چین خوردگی و فرو رفتگی پوست رخ می دهد که طی 2 تا 3 هفته محو می گردد. 

عوارض 

خونریزی در هنگام انجام این روش، عفونت نخ، واکنش به نخ ، حرکت نابجای نخ و بیرون زدن خارها از پوست از عوارض احتمالی این تکنیک لیفت صورت است .

مطالعه مقالات مختلف 20 درصد عارضه را در این تکنیک لیفت گزارش کرده اند که اغلب به راحتی قابل اصلاح است .

بهبودی 

بعد از گذشت 2 روز بیمار ظاهر قابل قبولی خواهد داشت . چین خوردگی و فرو رفتگی پوست در ناحیه خارها تا چند هفته ادامه می یابد.

 نتایج 

این تکنیک جراحی یک روش عالی برای لیفت صورت موقت است ، نتایج آن 1 الی 2 ساله خواهد  بود . نگرش کنونی ما در خصوص لیفت صورت با تکنیک  barbed  باید مثل استفاده از بوتاکس یا تزریق ژل در خط خنده باشد که اثرات ماندگاری نداشته و نیاز به تکرار خوا هد داشت .

جراحی بینی - پروتز سینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی