جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

درباره ما
دکتر غلامحسین غرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک ،جراحی بینی, پروتز سینه زیبائی و ترمیمی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و امریکا می باشد .
مطب ایشان در سال1385 جهت ارائه خدمات جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر تهران افتتاح گردید .

پیوندهای روزانه

لیزر درمانی , انواع روش های لیزر درمانی

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ب.ظ

لیزر درمانی , انواع روش های لیزر درمانی , درستگاه های لیزر درمانی , لیزر درمانی پوست , لیزر درمانی بیماری های پوستی صورت , لیزر تراپی , انواع لیزر تراپی , کلینیک لیزر تراپی ( مراکز لیزر درمانی ) در ایران و تهران : با پیشرفت علم پزشکی و فناوری پزشکی امروزه استفاده از لیزر برای درمان بسیاری از بیماری ها نتیجه بسیار مطلوبی دارد . حتی بیشتر عمل های جراحی را می توان با استفاده از لیزر درمانی انجام داد.

لیزر درمانی


شاید وقتی حرف از لیزر درمانی پیش می آید خیلی از افراد ذهنشان به پزشکی زیبایی و جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد کشیده شود در حالی که استفاده و کاربرد لیزر در پزشکی و درمان بیماری های خاص بسیار گسترده است . بطور مثال :

جراحی بلفاروپلاستی با لیزر , لیزر موهای زائد , جراحی لثه با لیزر , درمان بیماریهای مربوز به پزشکی ارتوپتی , کاشت مو با لیزر و  …

البته باید اشاره کنیم که لیزر تراپی امروزه دیگر جایگاه خود را گرفته است و تقریبا بیشتر مردم با این روش درمانی کاملا آشنا هستند و کاربردهای آن را می دانند . ما تا جایی که بتوانیم تمام بیماری هایی که با استفاده از لیزر تراپی قابل درمان است را در قالب مقاله و مطالب مفید ارائه می دهیم .امید واریم بهترین بهره را از وب سایت لیزر لند ببرید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
reza eloglu

نظرات  (۵)

۱۸ دی ۰۱ ، ۱۲:۱۷ بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

https://jaraheto.com/the-best-laser-hair-removal-clinic-in-isfahan/#lwptoc

موهای ضخیمی که در نواحی مختلف بدن مانند سینه، چانه و … رشد می کنند، موهای زائد هستند و برای از بین بردن آنها از اشعه استفاده می شود. رشد موهای زائد در بدن دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها مشکلات هورمونی است و اگر فردی مشکل هورمونی دارد باید قبل از لیزر موهای زائد مشکل خود را حل کند زیرا به دلیل مشکل هورمونی احتمال رشد موهای زائد وجود دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از انجام لیزر موهای زائد بدن و صورت، مشکل هورمونی خود را برطرف کنید.

۱۸ دی ۰۱ ، ۱۲:۱۸ بهترین جراح بینی در تهران

https://pezeshka.com/the-best-rhinosurgeon-in-tehran/

بیشترین ایرادی که در بین بینی استخوانی دیده می شود، قوز بیش از اندازه آن ها است. موفقیت آمیز بودن بینی های استخوانی بخاطر وجود یک لایه نازک پوست بر روی استخوان بینی است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی جراحی زیبایی بینی های استخوانی بپردازیم و شرایط عمل را برایتان روشن کنیم؛ از این رو پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

۱۸ دی ۰۱ ، ۱۲:۱۹ بهترین جراح بینی در تهران

https://toptena.ir/the-best-rhinosurgeon-in-tehran-2/

جراحان متخصص بینی معمولاً با توجه به ظاهر بینی، آن ها را به دو دسته کلی اعم از: بینی گوشتی و بینی استخوانی طبقه بندی می نمایند. این دو نوع بینی تفاوت های بسیاری از نظر ظاهری دارند و نوع عمل آن ها نیز با دیگری متفاوت است. به عنوان مثال: بینی های گوشتی از ضخامت پوستی بسیاری برخوردار می باشند، فرم نوک بینی آن ها معمولاً گرد و پهن است، دارای غضروف بسیار ضعیفی می باشند و منافذ بسیار زیادی بر روی پوست بینی های گوشتی قابل مشاهده است.

۱۸ دی ۰۱ ، ۱۲:۱۹ بهترین وکیل ملکی در ایران

https://vakilchi.com/the-best-real-estate-lawyer-in-iran/

طبق ماده 308 قانون مدنی هنگامی که ملکی به دلیل رهن و یا هر مورد دیگری در دست فرد دیگری باشد و مالک دیگر به تصرف ملک خود رضایت نداشته باشد می تواند دادخواست خلع ید را به مراجع قضایی اعلام کند تا بتواند به صورت قانونی ملک خود را تخلیه نماید . هنگامی که اختلاف پیش آمده پیچیده شود و مالک نتواند به راحتی ملک خود را پس بگیرد، بهترین وکیل ملکی در ایران با تجربه و دانشی که دارد می تواند این مساله را حل کند.

۱۸ دی ۰۱ ، ۱۲:۲۰ بهترین برند دوربین کنترل کودک

https://oshakh.com/the-best-brand-of-baby-monitor/

با پیشرفت تکنولوژی صنعت مانیتورینگ رشد چشم گیری داشته است که یکی از آن ها تولید بهترین برند دوربین کنترل کودک می باشد که از طریق آن می توان هر لحظه فرزند خود را تحت نظر داشت و از اوضاع او باخبر بود، چرا که با استفاده از سنسورهایی که بر روی این دوربین ها تعبیه شده است و باعث ایجاد حساسیت نسبت به صدا و حرکت می شوند می توان حتی در زمانی که کودک مانیتور نمی شود نیز با استفاده از این سنسورها از تمامی حرکات او باخبر شد و از مشکل به وجود آمده مطلع گردید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی