جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

درباره ما
دکتر غلامحسین غرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک ،جراحی بینی, پروتز سینه زیبائی و ترمیمی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و امریکا می باشد .
مطب ایشان در سال1385 جهت ارائه خدمات جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر تهران افتتاح گردید .

پیوندهای روزانه

لیفت پیشانی

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

لیفت پیشانی 

جراحی لیفت پیشانی برای بالا بردن محل ابرو ها و کاهش چروکهای ماندگار ناحیه پیشانی جهت ایجاد چهره ای زیباتر و جوانتر بکار می رود . وجود خطوط اخم برپیشانی افراد سبب ایجاد ظاهر عصبانی یا اخمو برای فرد می شود که با کمک این جراحی و کاهش این خطوط و بالا بردن محل ابرو ،بیمار چهره ای مهربان و شاداب پیدا می کند. براساس نیاز گاهی اوقات جراحی لیفت پیشانی همراه با جراحی لیفت صورت انجام می شود.

تکنیک عمل 

در جریان عمل لیفت پیشانی ، پوست و عضلات کشیده و بافتهای اضافه برداشته و ترمیم شده و چروکها و خطوط پیشانی بیمار بسیار کاهش می یابد . این جراحی با چند تکنیک بصورت باز و یا اندوسکوپ قابل انجام است که مبنای تصمیم گیری آن براساس سن بیمار ، ارتفاع پیشانی ، خط رویش مو ، وضعیت قرارگیری ابرو ، و نوع پوست وی انتخاب می گردد .بدون شک جراحان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی در این زمینه آموزش و تبحر خاصی دارند .

مدت عمل 

بطور متوسط2 الی 3ساعت بطول می انجامد .

بیهوشی 

این جراحی تحت بی حسی موضعی و خواب آلودگی مختصر قابل انجام است ولی براساس شرایط هر بیمار و لزوم انجام عمل جراحی همزمان بر روی دیگر قسمتهای صورت با بیهوشی عمومی نیز انجام می شود .

وضعیت بستری 

در اغلب موارد چند ساعت پس از عمل جراحی و تحمل رژیم مایعات بیمار مرخص می گردد.

جراحی بینی

اثرات جانبی 

کبودی و تورم گذرا، احساس سوزش محل عمل  از اثرات جانبی این جراحی است .

عوارض 

صدمه به عصب پیشانی و اختلال حرکتی موقت عضله پیشانی , عدم تقارن ، بی حسی دائمی محل برش جراحی و بجای ماندن خط برش جراحی وریزش مو درخط برش از عوارض احتمالی این عمل جراحی است .

بهبودی 

ظرف مدت چند روز به سرکار باز خواهید گشت . در صورت نیاز به کشیدن بخیه بین روزهای 7 الی 10 بعد از عمل انجام می شود . به مدت 3 هفته از فعالیتهای شدید باید خودداری کنید . کبودی و تورم شما ظرف 1تا 2 هفته از بین می رود. طی چند ماه اول پس از عمل جراحی از تماس مستقیم با نور خورشید خودداری فرمائید .


نتایج 

نتایج این جراحی معمولاً بین 8 الی 10 سال ماندگاری خواهد داشت .
جراحی بینی - پروتز سینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی