جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

درباره ما
دکتر غلامحسین غرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک ،جراحی بینی, پروتز سینه زیبائی و ترمیمی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و امریکا می باشد .
مطب ایشان در سال1385 جهت ارائه خدمات جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر تهران افتتاح گردید .

پیوندهای روزانه

لیفت کامل صورت

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ

لیفت کامل صورت 

جراحی لیفت کامل صورت یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی است که با نتیجه درخشانی همراه می باشد. این جراحی به دلیل امکان بازسازی اثرات افزایش سن در صورت وتوان بازگرداندن زیبایی به بیمار ، هم برای بیمار و هم برای جراح دوست داشتنی است . جراحی لیفت کامل صورت در بازگرداندن اعتماد به نفس بیمارانی که بعد از دست دادن تون عضلانی و چروک صورت ، دچار ناراحتی شده اند ، اثر شگفت انگیزی دارد .در لیفت کامل صورت تمرکز بر روی بهبودی افتادگی ، لب ،گونه، چروک پوست صورت و گردن است .جراحی بینی - پروتز سینه

تکنیک عمل 

جراحی لیفت صورت بصورت اختصاصی روی دو سوم تحتانی صورت و گردن انجام می گیرد ، سبب ایجاد چهره جوانتر با اصلاح افتادگی عضلات این منطقه و چروکهای پوستی این ناحیه می شود. تکنیکهای مختلفی در این جراحی وجود دارد که براساس میزان افتادگی و پیری شخص و همچنین تبحر جراح پلاستیک قابل انجام است .

شایعترین روشهای جراحی شامل :

1. Platysma – SMAS  plication 

2. MACS lift 

3. lateral SMASectomy 

4. Extended SMAS – Technique 

5. subperiosteal facelift 

مدت عمل 

تقریباً 4 الی 5 ساعت می باشد .

بیهوشی 

این جراحی براساس انتخاب جراح و شرایط فیزیکی بیمار با استفاده از بی حسی موضعی یا با بیهوشی عمومی قابل انجام است .

وضعیت بستری 

معمولاً این جراحی نیاز به بستری در کلینیک یا بیمارستان ندارد هر چند براساس شرایط بیمار و تشخیص جراح ممکن است چندین ساعت تحت نظر قرار گیرید. 

جراحی بینی

اثرات جانبی 

اکثر بیمارانی که تحت جراحی لیفت صورت قرار می گیرند درد یا ناراحتی بسیار بسیار کمی را تجربه می کنند . پس از عمل تورم و کبودی مختصر همراه با احساس گزگز اندکی بصورت طبیعی رخ می دهد . در مردان نیز برحسب روش جراحی جابجایی خط ریش محتمل است .

عوارض

صدمه به عصب حرکتی صورت ( عصب فاشیال) که کنترل عضلات صورت را به عهده دارند یک عارضه بالقوه این جراحی می باشد . معمولاً موقتی بوده ولی برحسب شدت صدمه ممکن است دائمی باشد. از دیگر عوارض این جراحی ، خونریزی، عفونت، ترمیم زخم نا کامل وخط اسکار بیش از حد، عدم تقارن و تغییر در خط رویش مو را می توان نام برد.

بهبودی 

1 الی 2 روز بعد از عمل جراحی پانسمان برداشته و استحمام بلامانع است . یک هفته بعد از عمل جراحی بیمار می تواند سرکار خود برگردد . اکثر بخیه های بیمار قابل جذب است و در صورت نیاز به کشیدن بخیه یک هفته تا 10 روز بعد از عمل جراحی انجام می شود . بیشتر بیماران 2 تا 3 هفته پس از عمل می توانند بشکل عادی به کارهای روزانه خود بازگردند. 

نتایج 

براساس ژنتیک ، تغذیه، شرایط محیطی اکثر جراحیهای لیفت صورت بین 8 الی 10 سال ماندگاری دارند.
جراحی بینی - پروتز سینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی