جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

درباره ما
دکتر غلامحسین غرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک ،جراحی بینی, پروتز سینه زیبائی و ترمیمی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و امریکا می باشد .
مطب ایشان در سال1385 جهت ارائه خدمات جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر تهران افتتاح گردید .

پیوندهای روزانه

لیزر جوانسازی صورت

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

لیزر جوانسازی صورت 

لیزرهای co2 فرکشنال وEbrium – YAG   در این زمینه کاربرد دارند . این روش جوانسازی موجب بهبود ظا هر و قوام پوست می گردد ، همچنین امکان بهبود و درمان اسکار جراحی های مختلف توسط لیزر وجود دارد.
جراحی بینی - پروتز سینه

تکنیک عمل 

لیزر فرکشنال روش نوین در بازسازی پوست و تحریک رشته های کلاژن می باشد که بوسیله تبخیر حرارتی ستونهایی از بافت پوست تا عمق دلخواه ، بدون ایجاد آسیب در نواحی ما بین، سبب افزایش قوام و سفتی پوست شده و چروکهای ریز پوست را از بین می برد . در این روش بیماران دوران نقاهت کمتر و احتمال بروز عوارض جانبی کمتری را تجربه خواهند کرد.

مدت عمل 

مدت زمان لیزر جوانسازی براساس محل و وسعت ناحیه متغییر است ولی بطور تقریبی بین 10 دقیقه الی 45 دقیقه بطول می انجامد . تعداد جلسات و فواصل درمانی لیزر در افراد مختلف بسته به رنگ پوست، سن و نوع ضایعه متفاوت و بین 1 الی 4 جلسه و به فواصل حداقل 1 ماه می باشد .

بیهوشی 

انجام لیزر توسط بی حسی موضعی ناحیه و با خواب آلودگی سطحی امکان پذیر است .

وضعیت بستری 

نیازی به بستری نیست و بطور سرپایی انجام میگیرد .

جراحی بینی

اثرات جانبی 

منطقه محل درمان در طی چند روز تا یک هفته دچار تورم ، قرمزی و گاهی اوقات زخم می شود که بیمار باید از دستکاری کردن آن خودداری کند , مصرف منظم داروهای ترمیم کننده تجویز شده به کاهش طول این دوره کمک می کند . حساسیت گذرا به نور آفتاب و یا محصولات آرایشی نیز از اثرات جانبی احتمالی انجام لیزر است که ممکن است چند ماه بطول انجامد.

عوارض 

در صورت عدم انجام مراقبتهای لازم  سوختگی در محل لیزر بدلیل گرمای ناشی از آن ، تغییر رنگ پوست بصورت هیپرپیگمانتاسیون ( پررنگ شدن پوست ) یا هیپوپیگمانتاسیون ( کم رنگ شدن پوست ) ، عفونت ویروسی ، عفونت باکتریایی از عوارض احتمالی می باشند . 

بهبودی 

پس از انجام لیزر ظرف مدت چند روز می توانید به سرکار خود باز گردید ، حداقل چهار هفته از فعالیت شدید ورزشی خودداری کنید حداقل طی 2 ماه پس ازدرمان باید تا حد مقدور در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید . استفاده از ضد آفتاب به مقدار و فواصل تعیین شده الزامی است . تغییر رنگ پوست و برنزه کردن از 6 ماه قبل تا 6 ماه بعد از لیزر فرکشنال ممنوع است .

نتایج 

نتایج آن طولانی مدت است ولی باید توجه داشت که بطور ممتد روند پیری و ایجاد چین و چروک جدید در حال پیشرفت است .
جراحی بینی - پروتز سینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی