جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

درباره ما
دکتر غلامحسین غرابی فوق تخصص جراحی پلاستیک ،جراحی بینی, پروتز سینه زیبائی و ترمیمی و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و امریکا می باشد .
مطب ایشان در سال1385 جهت ارائه خدمات جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر تهران افتتاح گردید .

پیوندهای روزانه

لیفت ابرو

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

لیفت ابرو 

جراحی لیفت ابرو منحصراً برای بالا بردن محل ابرو ها و اصلاح قوس و افتادگی ابرو جهت ایجاد چهره ای زیباتر و جوانتر بکار می رود . افتادگی ابروی افراد سبب ایجاد ظاهری افسرده ، پیر، اخمو و همچنین سنگینی روی پلک و اختلال دید و محل قرار گیری سر وگردن می گردد. با کمک این جراحی و بالابردن محل ابرو ها بیمار چهره ای شاداب و مهربان پیدا می کند و معمولاً جراحی لیفت ابرو بصورت همراه با جراحی های زیبای پلک فوقانی و بسته به شرایط بیمار انجام می شود .جراحی بینی - پروتز سینه

تکنیک عمل 

این جراحی نیز براساس سن بیمار، موقعیت آناتومیک ابرو و پلک ، میزان افتادگی ابرو و پلک با تکنیکهای مختلفی قابل انجام است . به طور کلی در جریان لیفت ابرو پوست بیمار در کناره لترال سر و داخل موها برش می خورد آزاد سازی و اصلاح موقعیت آناتومیک ابرو انجام میشود . بدون شک جراحان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی در این زمینه آموزش و تبحر خاصی دارند.

مدت عمل 

بطور متوسط مدت زمان عمل جراحی لیفت ابرو 1تا 2 ساعت می باشد در صورت نیاز به جراحی همزمان پلک یا گونه این مدت طولانی تر خواهد بود .

بیهوشی 

این جراحی تحت بی حسی موضعی و خواب آلودگی مختصر قابل انجام است ولی براساس شرایط و لزوم انجام عمل های جراحی همزمان با بیهوشی عمومی نیز انجام میشود. 

وضعیت بستری 

دراغلب موارد چند ساعت پس از عمل جراحی و تحمل رژیم مایعات بیمار مر خص می گردد. 

جراحی بینی

اثرات جانبی 

کبودی و تورم گذرا، احساس سوزش محل عمل جراحی از اثرات جانبی این عمل جراحی است . 

عوارض

صدمه به عصب پیشانی و اختلال حرکتی موقت عضله پیشانی، عدم تقارن، ریزش مو در محل خط برش جراحی از عوارض احتمالی این عمل جراحی است .

بهبودی 

ظرف مدت چند روز به سرکار باز خواهید گشت . در صورت نیاز به کشیدن بخیه بین روزهای 7 الی 10 بعد از عمل انجام می شود . به مدت 3 هفته از فعالیتهای شدید باید خودداری کنید . کبودی و تورم شما ظرف 1تا 2 هفته از بین می رود. طی چند ماه اول پس از عمل جراحی از تماس مستقیم با نور خورشید خودداری فرمائید .


نتایج 

نتایج این جراحی معمولاً بین 8 الی 10 سال ماندگاری خواهد داشت .
جراحی بینی - پروتز سینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی